Stimate pacient,
Institutul Naţional de Gerontologie şi Geriatrie „Ana Aslan” realizează un sondaj de opinie în rândul pacienţilor internaţi cu privire la calitatea serviciilor oferite. Acest demers se derulează permanent și are ca obiectiv monitorizarea gradului de satisfacție al asiguraților, îmbunătăţirea comunicării cu pacienţii şi creşterea calităţii serviciilor oferite în cadrul Institutului.
Având în vedere că spitalul îşi desfăşoară activitatea în cadrul unui sistem de management al calităţii care impune satisfacerea cât mai deplină a cerinţelor şi aşteptărilor dumneavoastră, vă rugăm să aveţi amabilitatea de a completa acest chestionar care conţine întrebări relevante pentru noi.
Vă rugăm să citiţi cu atenţie întrebările şi să răspundeti prin a bifa, la fiecare întrebare, opțiunea care corespunde răspunsului adecvat opiniei dumneavoastră. Fiecare linie numerotată reprezintă o întrebare şi necesită un răspuns. La externare, vă rugăm să depuneţi chestionarul completat în urna special amenajată, aflată pe sectia în care ați fost internat.
Acest chestionar este confidenţial şi anonim şi este utilizat numai în scop de prelucrări statistice care au ca obiect analiza gradului de satisfacție a pacienţilor cu privire la calitatea serviciilor din Institut.
Vă mulţumim anticipat pentru implicarea dumneavoastră în acest demers important!

Date statistice (vă rugăm bifați):
Secţia în care a fost internat pacientul:

Sectia Geriatrie și gerontologie

Luna internării:

Sexul respondentului/celui care a răspuns la chestionar:
BărbătecFemeiesc
Vârsta respondentului:
până la 34 ani;între 35 și 54 ani;între 55 și 64 ani;65 ani și peste.
Ultima şcoală absolvită:
Şcoală elementară (4 clase, 10 clase, şcoală profesională)Şcoală medie (liceu, şcoală postliceală)Şcoală superioară (universitate, master, doctorat)
Rezidenţa:
În mediul urban (într-un oraş/municipiu, indiferent de judeţ)În mediul rural (într-o comună, indiferent de judeţ)

I. Nivelul de satisfacție:
1. Sunteți mulţumit de serviciile medicale oferite de spital? DaNu
2. Sunteți mulţumit de activitatea şi implicarea medicului? DaNu
3. Sunteți mulţumit de activitatea şi implicarea asistentelor medicale? DaNu
4. Sunteți mulţumit de modul în care ați comunicat cu personalul medical din Institut? DaNu
5. Sunteți mulţumit de condiţiile de cazare? DaNu
6. Sunteți mulţumit de curăţenia din spital? DaNu
7. Sunteți mulţumit de calitatea hranei și a modului în care se distribuie hrana? DaNu
8. Sunteți mulţumit de aspectul lenjeriei și al efectelor de spital? DaNu
9. Sunteți multumit de condițiile ambientale din spital (iluminat, temperatură, functionalitate grupuri sanitare)? DaNu

II. Pe perioada internării:
10. Aţi primit explicaţii clare cu privire la diagnostic şi tratament? DaNu
11. Institutul v-a asigurat tratamentul de spital (fără a face referire la medicația cronică a dvs. prescrisă de medicul de familie) și materiale sanitare? DaNu
12. Aţi recomanda unei persoane apropiate să se trateze la acest spital? DaNu
13. Starea dumneavoastră de sănătate este mai bună după externare? DaNu
14. Vi s-au solicitat atenţii materiale sau financiare (fără a face referire la suma achitată de dvs. pentru coplata serviciilor sau taxa hotelieră) de către medici sau asistente? DaNu